*خسته شدم*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

            چشام شده گریون              اخه غمی دارم من در درون

                                            

                 خسته شدم ازاین دنیا        خسته ی دلکنده شدم

 

          دیگه نمیخوام زنده بمونم             چون که شدم پریشون پریشون

 

        نه به خاطرعاشقی                        به خاطرزندگی وسرنوشتم

 

                                   سرنوشتی که فقط خدا اونو میدونه            

 

                 عاشق بودم اما حالا نیستم           فقط غمگین ودلگیرم

                                         

                                  تحمل ندارم دیگه طاقتم تمومه

                                               

                      داغون ودیوونه شدم           ازدست این روزگار

 

                                         فقط باید دعا کنم     

 

                                  دعای خوشبختی یازنده نموندنم

                                                   

                                            ای خداکمکم کن

 

                                               کمکم کن

 

                                              کمکم کن.

 

                                          

        

 

 



نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت4:02---16 دی 1390
heeeeeeeeeeeeey abjijOnam pa tO ham ajeghi mese man پاسخ:اخی ابجی ستایش دوست دارم .بازم پیش ما بیاااااااااااا.

باران عشق
ساعت22:06---14 دی 1390
با خود گناه نيست اگر گفتگو كنم. پرواز را برای خودم آرزو کنم. گاهي دم غروب دلم تنگ می شود لك ميزند كه با تو كمي گفتگو كنم. عمري نشستم و سراغم نيامدي. بايد به درد بي كسي خويش خو كنم. هر جا كه فكر ميكنی امروز رفته ام. ديگر كجا نگاه تو را جستجو كنم؟ خود را به هر دري كه زدم حاصلي نداشت. سوي كدام در كه نبسته است رو كنم؟ برای همیشه خدانگهدار
پاسخ:dadashe golam vaghean mamnunam az deldaritun


هومن
ساعت19:04---13 دی 1390
پاسخ:salam ,mamnunam duste khubam ke komakam mikoni.

هومن
ساعت18:57---13 دی 1390
در خلوت من نگاه سبزت جاريست

اين قسمت بي تو بودنم اجباريست

افسوس نمي شود کنارت باشم

بي تو هر ثانيه و هر لحظه من تکراريست ...


mohamamd
ساعت2:23---13 دی 1390
چه صدائيست که پيچيده دراين جنگل مرگ؟

چه کسي تيشه براين شاخه ي افتاده زمين، ميکوبد؟

اين تبر مال تو نيست؟

دستها آن تو نيست؟

تو چه محکم و چه کاري و چه باعشق وعلاقه به من شاخه ي افتاده ي خشکيده تبر ميکوبي!

... آي آرام بزن، مي شکند عمق سکوت!

واي آرام بزن تا نکنم آه تو را!

جمع کن هرچه شکستي دل من، هيزم خوبي شد، آتشي بردل من زن که ببيني عشق هم ميسوزد...

خوب هم مي سوزد

سلام ممنونم که سرزدین.


باران عشق
ساعت7:09---12 دی 1390
ابجی گلم میدونستی نا امیدی بدترین گناه تو زندگیته پس هیچگاه نا امید نشو انسانهایی دیگه هم هستن که هیچکدام با اینکه حتی غذای شبم ندارن اما نا امید نشو گذشته ها گذشت اونا رو درون گودالی بریز و چالشون کن همیشه تو دنیا ارزوها براورده نمیشه مواظب خودت باش راستی دوست داشتی شمارتو بهم بده
پاسخ:سلام داداشجون ممنونم که بهم امیدمیدی بازم سربزن وببخشیدمن شماره ای به کسی نمیدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 11 دی 1398برچسب:,ساعت15:47توسط شبنم زیبا | |